7.2.2018 klo 12:26

Useita etuja asiakkaillemme | Plusprint.fi

Plusprintin asiakkaat saavat jatkossa automaattiset tilaus- ja toimitusvahvistukset kaikista tilauksista. Lisäksi luovumme laskutuslisän käytöstä. Olemme myös panostaneet vahvasti tietosuojan kehittämiseen ja asiakkaidemme tiedot ovat jatkossa entistäkin paremmassa turvassa.

Huippuluokan tietoturvaa

Otimme helmikuussa 2018 käyttöön uuden toiminnanohjausjärjestelmän, jonka myötä pystymme parantamaan asiakaspalveluamme entisestään. Suomalaisen ohjelmistoyhtiö ADE:n kehittämä toiminnanohjausjärjestelmä on suunniteltu kirjapainoille ja painotaloille. Se yhdistää Plusprintin kaikki toiminnot yhden portaalin taakse. Lähes vuoden kestänyt projekti on osa Euroopan unionissa toteutettavaa tietosuoja-asetusta GDPR:aa, jonka tavoitteena on tietosuojaltaan turvallisempi Eurooppa.

”Otamme asiakkaidemme tietoturva-asiat vakavasti ja tästä syystä haluamme tarjota kaikille Plusprintin asiakkaille parhaan mahdollisen suojan. Webink-järjestelmän myötä tietoturva-asiamme pysyvät huipputasolla myös tulevaisuudessa. Olemme yhdessä ADE:n kanssa räätälöineet järjestelmästä huippulaadukkaan ja modernin työvälineen. Se pitää sisällään useita yksityiskohtia, joita ei ole kenelläkään muulla käytössä”, kertoo kehitysprojektin vetäjä Tommi Laaksonen.

Asiakkaille muutos on lähes näkymätön, mutta helmikuusta lähtien kaikki painomateriaalit säilötään turvallisella pilvipalvelimella. Asiakkaan toiveiden mukaan voimme poistaa materiaalit helposti tai antaa selvityksen millaista materiaalia säilömme. Tulemme lähettämään kevään aikana asiakkaillemme infopaketin, jossa kerromme tietoturva-asioista ja avaamme asiakkaiden oikeuksia muun muassa henkilökohtaisten tietojen varastoinnin osalta.

Tilausten reaaliaikainen seuranta

Jatkossa asiakkaamme saavat kaikista tilauksista sekä tilaus- että toimitusvahvistuksen. Tavoitteena on entistäkin parempi asiakaspalvelu. ”Tilausjärjestelmäämme käyttävät yritykset pystyvät seuraamaan tilauksiaan käytännössä reaaliaikaisesti. Haluamme kuitenkin tarjota kaikille asiakkaillemme parasta palvelua ja jatkossa asiakkaamme saavat jokaisesta tilauksesta erittelyt sekä vahvistuksen toimituksesta. Kyse on yksinkertaisten prosessien automatisoinnista, joilla pystymme tekemään asiakkaillemme palveluksen”, valottaa Laaksonen.

Laskutuslisä poistuu käytöstä 1.2.2018

Osana uudistusta luovumme myös laskutuslisän käytöstä jopa pienimmissä tilauksissa. ”Laskutuslisä oli ennen uudistusta perusteltu, sillä laskutusprosessi oli selvästi nykyistä raskaampi. Uuden järjestelmän myötä laskutuksen prosessi kevenee merkittävästi ja tästä syystä emme näe perustetta veloittaa laskutuslisää pienistäkään tilauksista. Lisäksi olemme lopettaneet yhteistyömme Visma PPG:n kanssa ja hoidamme jatkossa saatavien perintää huomattavasti ihmisläheisemmin”, kertoo Laaksonen.