22.8.2017 klo 17:14

Rakkaudella Porista

Plusprint toimitti postiin melkoisen pinon rakkauskirjeitä, joita Porin kaupunki lähetti entisille asukkailleen elokuisessa kampanjassa. Mainostoimisto Staartin, Porin Kaupungin ja Plusprintin markkinointikampanjassa entisille porilaisille lähetettiin käsin kirjoitetun näköinen kirje, jonka tarkoituksena oli herättää tunnereaktioita, kuten Porin kaupungin yhteyspäällikkö Pasi Pitkänen toteaa.

Plusprintin toimitusjohtaja Jari Kuivalainen kertookin, että yli 13000 kirjeen postittaminen oli mielenkiintoinen prosessi, sillä kirjekuoriksikin valittiin erikoismateriaali, joiden hankkiminen ei ollut aivan yksinkertaista nopella aikataululla. Alkuviikolla kirjeet kolahtivat entisten asukkaiden postilaatikkoon ja kampanja herätti välittömästi positiivista keskustelua, josta Kuivalainen on tyytyväinen. "Oli hienoa olla mukana toteuttamassa mielenkiintoista hanketta ja on mukava huomata vastaanoton olevan positiivinen. Kampanjoissa mielikuvituksen käyttäminen johtaa usein hyviin lopputuloksiin", hymyilee Kuivalainen.

Satakunnan Kansa kirjoitti kampanjasta jutun, joka on luettavissa täältä.