Plusprint on valittu toteuttamaan Talviklassikko – tapahtuman brändäys 24-25.1. Porissa pelattaviin ulkoilmaotteluihin. Tapahtumaan odotetaan jopa yli 9000 henkeä ottelua kohden ja tapahtuma-alue on jääkiekko-otteluun upea, sillä Porin urheilukeskuksen tekojäälle rakennetaan mittavat katsomorakenteet oheispalveluineen. Perinteistä urheiukulttuuria siis parhaimmillaan.
Vastuualeemme kattaa kaikki tapahtuman brändäykset, mukaan lukien ulko-alueet, myyntipisteet, kaukalo ja jäämainokset sekä sisälle suunniteltu upea VIP-tila. Lisäksi vastaamme opastuksen suunnittelusta ja toteutuksesta. Kaikkien printtimateriaalien ja näkyvyyselementtien suunnittelu ja toteutus tapahtuukin Plusprintin toimesta, joten taustatyötä on tehty jo pidemmän aikaa, jotta kaikki palaset saadaan loksahtamaan paikalleen aikataulussa.
Projektin vetäjät Tommi Laaksonen ja Petriina Peltola ovat tehneet suunnitelmat järjestävälle organisaatiolle ja toteutukset aloitetaan jo hyvissä ajoin vuoden 2024 aikana. ”Tavoitteena on luoda tapahtumaan ainutlaatuinen ilme, jossa käytetään hyväksi isoa pintaa ja pienempiä hyvin harkittuja elementtejä. Tapahtuman kävijälle haluamme luoda kokemuksen, joka ei unohdu. Käytännöllisyys ja opastuksen selkeys ovat myös avainasioita tapahtuman brändäyksessä”, kertoo Plusprintin liiketoimintajohtaja Tommi Laaksonen.
”Yhteistyömme Ässien kanssa on ollut aina sujuvaa ja hienoa saada tehdä projektia, jossa paikalliset suurseurat Ässät ja Lukko ovat molemmat mukana. Hieno haaste ja mahdollisuus meille toteuttaa ainutlaatuinen tapahtuma Satakunnan alueelle”, lisää projektin visuaalinen suunnittelija Petriina Peltola.
Liput Talviklassikkoon voit ostaa Ticketmasterin nettisivuilta tästä linkistä!