Hoidamme kymmenille asiakkaillemme kuukausittain postitus- ja suoramarkkinointikampanjoita. Asiakkaamme ovat säästäneet avullamme tuhansia euroja, sillä oikein toteutettu ja kohdennettu suoramarkkinointikampanja ei ole ollenkaan niin kallista kuin kuvitellaan.

Säästimme muun muassa eräältä yhdistykseltä lähes 50% jäsenmaksukirjeiden kustannuksista. Lisäksi vältät aikaa vievän käsityön kirjekuorten postittamisessa. 

Teemme puolestasi kohdennuksen, hankimme tarvittaessa kohdennetut osoitetiedot, painamme, yksilöimme ja hoidamme postihuolinnan viimeisten ohjeistusten mukaan. Pitkän kokemuksemme ansiosta kampanjasi tavoittaa juuri oikeat henkilöt, juuri oikealla tavalla. Vinkeillämme saat kampanjallesi huomattavasti enemmän huomioarvoa, sillä postituskampanjoissa nimenomaan pienillä asioilla on väliä.

Oli postitustarpeesi iso tai pieni, teemme asian sinulle helpoksi. Kirjekuorten liimaaminen itse ei ole enää tarpeellista.

Miksi suoramarkkinointi on tehokasta?

Postin vuonna 2018 tekemän tutkimuksen mukaan suoramarkkinointi tavoittaa ihmiset huomattavasti paremmin kuin vaikkapa sähköposti. Tutkimustulokset kertovat, että yleisesti ottaen sekä kuluttajista että markkinointipäättäjistä suurin osa kokee saavansa sopivan määrän heille henkilökohtaisesti osoitettua asiakkuusviestintää. Markkinoinnin kanavista selkeän poikkeuksen muodostaa kuitenkin sähköposti. Kuluttajista 63 prosenttia ja markkinointipäättäjistä peräti 73 prosenttia kokee saavansa liikaa asiakkuusviestejä sähköpostitse. Osasyy tähän lienee sähköpostiviestien suuri määrä. Kuluttajat saavat keskimäärin 14,3 henkilökohtaista asiakkuusviestiä viikossa. Muissa kanavissa henkilökohtaisia asiakkuusviestejä tulee viikoittain keskimäärin vain 2–3.

Suoramarkkinointi ja postitus

Hoidamme kymmenille asiakkaillemme kuukausittain postitus- ja suoramarkkinointikampanjoita.

Varastossa!

Hoidamme kymmenille asiakkaillemme kuukausittain postitus- ja suoramarkkinointikampanjoita. Asiakkaamme ovat säästäneet avullamme tuhansia euroja, sillä oikein toteutettu ja kohdennettu suoramarkkinointikampanja ei ole ollenkaan niin kallista kuin kuvitellaan.

Säästimme muun muassa eräältä yhdistykseltä lähes 50% jäsenmaksukirjeiden kustannuksista. Lisäksi vältät aikaa vievän käsityön kirjekuorten postittamisessa. 

Teemme puolestasi kohdennuksen, hankimme tarvittaessa kohdennetut osoitetiedot, painamme, yksilöimme ja hoidamme postihuolinnan viimeisten ohjeistusten mukaan. Pitkän kokemuksemme ansiosta kampanjasi tavoittaa juuri oikeat henkilöt, juuri oikealla tavalla. Vinkeillämme saat kampanjallesi huomattavasti enemmän huomioarvoa, sillä postituskampanjoissa nimenomaan pienillä asioilla on väliä.

Oli postitustarpeesi iso tai pieni, teemme asian sinulle helpoksi. Kirjekuorten liimaaminen itse ei ole enää tarpeellista.

Miksi suoramarkkinointi on tehokasta?

Postin vuonna 2018 tekemän tutkimuksen mukaan suoramarkkinointi tavoittaa ihmiset huomattavasti paremmin kuin vaikkapa sähköposti. Tutkimustulokset kertovat, että yleisesti ottaen sekä kuluttajista että markkinointipäättäjistä suurin osa kokee saavansa sopivan määrän heille henkilökohtaisesti osoitettua asiakkuusviestintää. Markkinoinnin kanavista selkeän poikkeuksen muodostaa kuitenkin sähköposti. Kuluttajista 63 prosenttia ja markkinointipäättäjistä peräti 73 prosenttia kokee saavansa liikaa asiakkuusviestejä sähköpostitse. Osasyy tähän lienee sähköpostiviestien suuri määrä. Kuluttajat saavat keskimäärin 14,3 henkilökohtaista asiakkuusviestiä viikossa. Muissa kanavissa henkilökohtaisia asiakkuusviestejä tulee viikoittain keskimäärin vain 2–3.

Tuoteosastot
Sulje